Tappara mukaan NHL-pelaajien markkinoille

Kurtis FosterTappara on hankkinut joukkueensa vahvistukseksi NHL:n työsulkupelaajan. Kirvesrintoihin liittyy 30-vuotias kanadalainen puolustaja Kurtis Foster (196 cm / 100 kg / right). Foster on pelannut urallaan 382 NHL-ottelua, joissa tehnyt pisteet 41+114=155. Kaudella 2011-12 Foster edusti NHL:ssä kolmea eri seuraa, Anaheim Ducksia, New Jersey Devilsiä ja Minnesota Wildia, ja teki tehot 4+10=14 yhteensä 51 ottelussa. Lisäksi hän on edustanut NHL:ssä Edmonton Oilersia, Tampa Bay Lightningia ja Atlanta Thrashersiä.

Foster liittyy Tapparaan heti ja pelaa jo perjantain kotiottelussa HPK:ta vastaan, mikäli se kaikilta osin on vain mahdollista.

 

 

Kommentit   

 
0 #63 Jarmo Mäkinen 26.10.2012 01:15
Hienoa. Linja on ollut, että pärjätään omillla (hyvä- ajatellen loppukautta), mutta tässä tilanteessa, kun lakko pitkittyy, on hyvä hankkia vahvistuksia. Jo yleisönkin kannalta. Seuraava mahdollinen maalintekijäosa stolle.
Lainaa
 
 
0 #62 elina 25.10.2012 11:07
on tätä jo odotettu ! jeeeee.
Lainaa
 
 
+3 #61 jerppe9487 24.10.2012 19:18
Lainaus tartsani:
Nyt kun vielä tulis James van Riemsdyk Tapparaan ni luulisi, että rupeais peli paremmin kulkemaan. On nimittäin huhu että Riemsdyk tulisi.

luin itte just tosta samasta aiheesta
Lainaa
 
 
+2 #60 ***TAPPARA*** 24.10.2012 18:58
Ja Tuokkola on ollut minu mielestä hyvä maalivahti nyt viime peleis!
Lainaa
 
 
+1 #59 ***TAPPARA*** 24.10.2012 18:58
Loistavaa! sieltä Torontosta on myös tulossa james van riemsdyk. Isokokoinen pelaaja ja se on se paras puoli toki on muitakin. Saravo on ollut aika unessa joten vähän herätystä sinnepäin ja ei kyllä mikään pakki oo ollu mahtava tänä kautena. Esim Aalto antaa käsitämättömiä harhasyöttöjä. Mutta herätys! Nousu alkaa!
Lainaa
 
 
+5 #58 un3lma 24.10.2012 18:14
Sidney Crosbyllahan ei ole vielä pelipaikkaa valmiina...:D
Lainaa
 
 
0 #57 Salla 24.10.2012 17:33
En oikeastaan olisi halunnut, että Tapparaan olisi tullut NHL vahvistuksia, mutta kun kerran tilanne on tämä ja jos pelaaja pääsee hyvin hommaan mukaan niin mikäs siinä! Pakko myöntää, että itselle tämä pelaaja on mitään sanomaton, mutta odotan innolla debyyttiä!
Näille "uus maalivahti" valittajille..
Ei kellään mee aina putkeen ja mun mielestä Tuokkola on osoittanu hienoja otteita vaikkei aina ole voittoa irronnutkaan. Ja kyllähän tuo puolustaja tuo Tuokkolalle paljon apuja.. ei varmaan oo mikään helpoin ohitettava:)
Mielestäni maalinteko/viim eistely on uupuvaa, mut kai siihenkin saadaan vielä parannusta. Rautakorpi on ottanut musta hienosti homman hanskaan vaikkei kärkipäässä tällä hetkellä ollakkaan!
"Vielä me noustaan!" - Kuhan vaan ajatellaan postiivisesti!
Lainaa
 
 
+1 #56 tartsani 24.10.2012 17:05
Nyt kun vielä tulis James van Riemsdyk Tapparaan ni luulisi, että rupeais peli paremmin kulkemaan. On nimittäin huhu että Riemsdyk tulisi.
Lainaa
 
 
+1 #55 Tappsu 24.10.2012 15:40
http://www.iltalehti.fi/smliiga/2012102416244105_sm.shtml ??? :D
Lainaa