Tapparallekin tanskalainen NHL-mies

Jannik HansenTappara vahvistaa hyökkäystään 26-vuotiaalla tanskalaisella Jannik Hansenilla. Hansen on Vancouver Canucksin sopimuspelaaja, joka tulee kirvesrintoihin ns. työsulkusopimuksella.

Kevään 2007 pudotuspeleissä Canucksin miehistöön noussut Hansen on pelannut NHL-urallaan 271 runkosarja- ja 54 pudotuspeliottelua. Yhteensä näissä peleissä on syntyny 45+73=118 tehopistettä. Viime kaudella hän pelasi 82 runkosarjaottelua, joissa syntyi tehot 16+23=39. Hän on lisäksi edustanut Tanskaa neljissä MM-kisoissa.

Hansen saapuu Tampereelle tiistaina ja pelaa ensimmäisen ottelunsa todennäköisesti torstaina kotiottelussa KalPaa vastaan.

Kommentit   

 
0 #48 ss69 31.10.2012 14:03
Lainaus Tappara78:
Lainaus Raimo:
Ihmeen paljon tanskassa NHL tason pelaajia. kumma ettei tanska sitten kummemmin pärjää MM-kisoissa ja muissa arvoturnauksissa.


Johtuisko siitä että ne pelaa NHL:ssä silloin kun on mm-kisat :D


Ja kaikenlisäks se yks parhaista änärijuuteista eli Peter Regin ei edes Suomeen tule! Tanska on ollu hyvässä nosteessa viime vuosina, saavat ainakin 2 täyttä hyökäysvitjaa NHL:stä jos kaikki vaan ovat ok ja pääsevät mukaan..
Lainaa
 
 
+3 #47 ss69 31.10.2012 14:01
Lainaus tappara forever:
Lainaus Tappara fan #13:
Lainaus tappara forever:
Lainaus tappara mies:
miksi ei riemsdyk tule?

se kun sää haluat, että riensdyk tulisi tapparaan. minun toive olisi, että esim joku satan, kovalchuk, sacik tai forsberg tulisi tapparaan.

kato ku forsberg ja sacik o lopettanu ja miks satan sieltä slovakianliigast noin vaa tapparaa tulis

koska forsberg ja sacik lopettivat?


On teillä pojat ainakin syvälliset keskustelut menossa........ ..:)
Lainaa
 
 
+8 #46 Tapparammias 31.10.2012 00:08
Taman aijan pitas olla liigatasolla vahvistus. Toronton paivalehden mukaan van riemsdyk oli saanut kyselya tampereelta mutta ei lahde ennenkuin on varmaa etta lakko venyy.
Lainaa
 
 
+10 #45 Tapparalainen 30.10.2012 22:57
Parin vuoden ajan paikanpäällä Vancouverissa herraa seuranneena voin todeta että kyllä häkki tulee heilumaan aika kovaan tahtiin sm-liigassa.
Lainaa
 
 
+11 #44 ***TAPPARA*** 30.10.2012 20:03
Ne ketkä valittavat niin tuskin tietää mikä on jääkiekko. Tappara forever kun tahtoo sitä leimua ykköspariin niin ei oo tuskin ikinä leimun pelaavan...
Lainaa
 
 
+5 #43 intti 30.10.2012 18:57
Lainaus jerppe9487:
Lainaus Junttispot:
Kyllä huomaa, että osalla ihmisistä täällä ei ole mitään käsitystä pelaajan tasosta. Porukka valittaa, kuinka kanukki tai venäläinen olisi ollut paljon parempi hankinta...tiedättekö edes muita NHL-pelaajia kuin Sidney Crosbyn, Evgeni Malkinin ja Alexandr Ovechkinin? Tai ylipäätään mitään taalaliigasta? Ei siltä ainakaan vaikuta. Loisto hankinta, tuo varmasti tarvittavan lisän hyökkäsykalustoon!


kaikki pelaajat jokka on NHL:ssä niin on hyviä hankintoja koska ne tulee maailman kovimmasta liigasta :)

kyl khl o hyvä liiga kans
Lainaa
 
 
+10 #42 todellinen TAPPARA 30.10.2012 18:53
loisto hankinta
Lainaa
 
 
-19 #41 tappara forever 30.10.2012 18:32
Lainaus Tappara fan #13:
Lainaus tappara forever:
Lainaus tappara mies:
miksi ei riemsdyk tule?

se kun sää haluat, että riensdyk tulisi tapparaan. minun toive olisi, että esim joku satan, kovalchuk, sacik tai forsberg tulisi tapparaan.

kato ku forsberg ja sacik o lopettanu ja miks satan sieltä slovakianliigast noin vaa tapparaa tulis

koska forsberg ja sacik lopettivat?
Lainaa
 
 
+15 #40 Tappara78 30.10.2012 17:46
Lainaus Raimo:
Ihmeen paljon tanskassa NHL tason pelaajia. kumma ettei tanska sitten kummemmin pärjää MM-kisoissa ja muissa arvoturnauksissa.


Johtuisko siitä että ne pelaa NHL:ssä silloin kun on mm-kisat :D
Lainaa
 
 
-20 #39 Sami 30.10.2012 17:28
Tappara tarttee vaan hyvän maalivahdin :l
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto