Tappara vahvistuu kolmannella NHL-pelaajalla

Justi BraunTappara on vahvistanut puolustustaan 25-vuotiaalla yhdysvaltalaisella Justin Braunilla. San Jose Sharksin organisaatiossa kahden viime kauden aikana 100 NHL-ottelua pelannut Braun on 185-senttinen ja 85-kiloinen oikea käsi alhaalla laukova pakki. Viime kaudella hän teki 66 NHL-ottelussa tehot 2+9=11. Ennen ammattilaisuraansa Braun pelasi nelivuotisen yliopistouran Massachusetts Amherstin joukkueessa toimien myös sen kapteenina.

Tappara tarvitsi lisävahvistusta puolustukseensa Kurtis Fosterin loukkaannuttua viime tiistain liigaottelussa HIFK:ta vastaan. Fosterin ja Braunin lisäksi Tapparan hankkinut NHL:n työsulkupelaajista tanskalaishyökkääjä Jannik Hansen.

Justin Braun saapuu Tampereelle viikonlopun aikana. Ensimmäinen mahdollinen ottelu hänelle on siis keskiviikkona pelattava kotiottelu Kärppiä vastaan.

Kommentit   

 
-2 #28 Juutappara21 27.11.2012 18:27
Tapparalla kovimmat pakit sm liigassa
Lainaa
 
 
+6 #27 tapsu is cool 27.11.2012 14:27
Hienoa! Tänne vain lisää NHL vahvistuksia. Tooivottavasti Brown ja Foster laitetaan samaan ketjuun, jos Foster pian palaa. Vielä tarvittaisiin maalivahti ja sitten olisi hyvä.
Lainaa
 
 
-2 #26 tappara 27.11.2012 14:24
Lainaus rööperi:
ei hyvä, tehot puuttuu

mitä välii jos se on nhl:ssä niin kyl se varmaan kuule aika kova pakki on!
Lainaa
 
 
+1 #25 Keskustori 2013 25.11.2012 19:39
Jos ja kun Nhl ei käyntiin lähde ja Foster kuntoon nii on kova pakisto Foster,Braun,Mä ntylä,Aalto,Kan kaanperä,Leimu tai Saravo alkaa vaikuttaa jo aika kovalta tää pakisto olettaen että Braun on kova pelimies :)
Lainaa
 
 
-3 #24 Tapsa 25.11.2012 14:38
Jos on edes Derek Mayerin tasoinen pelaaja, niin hyvä hankinta.
Lainaa
 
 
+4 #23 Morfield 24.11.2012 15:33
Ei niillä tehoilla mittään väliä ole. Ties vaikka heittäis joka pelissä maalin kun saa (tai luulis saavan) vähän enemmän vastuuta täälä.
Lainaa
 
 
+8 #22 Haapalan1kkösfani 24.11.2012 13:40
Welcome brune!!!!! Mahtavaa et saatii uus pelaaja
Lainaa
 
 
+7 #21 WTF WelcomeToFinland 24.11.2012 12:22
SANO J, SANO U, SANO S, SANO T, SANO I, SANO N SANO B, SANO R, SANO A, SANO U, SANO N MITÄ SIITÄ TULEE? JUSTIN BRAUN !!! :D
Lainaa
 
 
+1 #20 Hervannan Harri 24.11.2012 10:24
No kyllähän nyt joka jätkällä Tapparan paita jo valmiiksi löytyy hyllystä jenkeissäkin, niin helppo ottaa noita kuvia.

Braun nyt lähti Tampereelle varta vasten hakeen pokaalia ja niitä huippu suosittuja Tampere kalsareita takasin kotiin vietäväksi.
Lainaa
 
 
+7 #19 gnas 24.11.2012 00:20
Hieno juttu! Toivottavasti pääsee heti eurooppalaiseen kiekkoiluun kiinni ja saa vielä vahvistettua tapparaa. Nyt jätkät kovaa duunia ja kuuden sakkiin heittämällä!
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto