Tappara hankki kanadalaishyökkääjän

Jeff UlmerTappara on tehnyt sopimuksen 35-vuotiaan kanadalaishyökkääjän Jeff Ulmerin kanssa. Ulmer ei ole tällä kaudella pelannut missään. Viime kaudella hän pelasi Saksan DEL-liigassa Düsseldorfin joukkueessa tehden tehot 12+20=32 pelaamissaan 52 ottelussa. Kaudella 2009-10 hän voitti DEL-liigan pistepörssin.

– Ulmer tuo hyökkäykseen lisää kokemusta ja hän on valmennukselle jo tuttu pelaaja. Tiedämme mitä saamme, Tapparan toimitusjohtaja Mikko Leinonen kertoo.

Tapparan päävalmentaja Jukka Rautakorpi valmensi Ulmeria Rauman Lukossa kaudella 2003-04. Ulmer teki silloin SM-liigassa 34 ottelussa tehot  13+8=21. SM-liigan ja DEL-liigan lisäksi Ulmer on pelannut KHL:ssä, Ruotsin Elitserienissä ja Sveitsin liigassa. Hänellä on vyöllään myös 21 NHL ottelua ja kolme tehty maalia New York Rangersin paidassa.

Ulmer liittyy Tapparan joukkueeseen maanantaina. Hänen sopimuksensa kattaa kuluvan kauden, mutta sitä voidaan tarkistaa vielä tammikuun lopussa siirtoajan puitteissa.

 

Kommentit   

 
+5 #20 Tappara4ever 15.01.2013 11:46
Ulmer on mun mielestä ihan jees vahvistus. Mitä tuolta luin, niin kyllä Rautakorpi tietää mitä tekee vaikka Ulmer ei tosiaan oo pelannu tällä kaudella missään.
Lainaa
 
 
+4 #19 Jude80 15.01.2013 10:06
Taas ne tosi fanit täälä narisee...Aina haukkumassa omia! Katotaan vaan ku alkaa Jeff:in kädet käymään niin nää narisijat on ekana ostamassa tän miehen fanipaitaa. Pikkasen enemmän luottoo omiin nyt jumankauta.
Lainaa
 
 
+1 #18 kiekkojeesus 15.01.2013 08:42
Kyllä nyt tehtiin emämoka! Väärässä ketjussa puukäsien kanssa pelannut Jerry myytiin, vaikka hyvät tehot pienellä (9min/ott) peliajalla. 9 VUOTTA sitten Jukan valmentava jäähdyttelijä tilalle. Tuon ketjun ongelma oli ja on yhä Makkonen, joka ei peliä tee. kaikkea hyvää Jerrylle ja onnea vaan tälle saksandivarivan hukselle. tuskin jatkaa tammikuun jälkeen.
Lainaa
 
 
+5 #17 eronen jari 15.01.2013 07:00
moro fanit. Luotetaan kerrankin valmentajaan. Me ei olla vähään aikaan oltu näillä sijoilla. Luulen että Rautakorven pojat voi tuottaa meille mukavan kevään. LUOTETAAN OMIIMME!!
Lainaa
 
 
+3 #16 RautakorpiOhianoMiäs 14.01.2013 22:46
eiköhän se on sellanen juttu et jätetään nää turhat pulina pois ja keskitytään siihen kiekkoon!!! rautakorpi kyllä tietää mitä tekee! Ulmer laitetaan 2ketjuu snaipperiks sano mun sanonee xD ja mitä sillää iällä on väliä muistakaahan aina et teemu selänne on yli 40 ja peli ei vois paremmin kulkee....
Lainaa
 
 
+6 #15 lapajäässä 14.01.2013 21:47
Työmiehiä on Tapparassa pari ketjua ilman Ahtolaakin mutta maalintekijöitä kaivataan, Ulmer täsmähankinta;)
Lainaa
 
 
-11 #14 Leevi 14.01.2013 19:51
ja jatkan purnaamista edelleen tässä asiassa. Oiskohan esim Valeri Krykov tai Barkov vanhempi vielä saatavissa? Voidaan pistää juniori vaikka Ilvekseen ja Nieminen Allsvenskaniin. Suututtaa niin vietävästi.
Lainaa
 
 
-1 #13 Leevi 14.01.2013 19:38
Tämmöisiä hankintoja en ymmärrä. Kaveri ei ole pelannut missään tällä kaudella ja osa porukasta on laittamassa hänet jo ykkös-kakkospar iin. Hei haloo! Jos me myytiin Ahtola ja hänen kädet tämän ikälopun puukäden takia, niin jossain on vikaa ja pahasti. EN YMMÄRRÄ!
Lainaa
 
 
+7 #12 Tapparan mies 14.01.2013 19:10
Tappara tarttis ennemminkin jonkun nimekkään puolustajan kun Fosteriki lähti ja ehkä toisen varman maalivahdin Metsolan lisäksi.
Lainaa
 
 
+17 #11 Tapparafan 14.01.2013 17:57
Tervetuloa Tapparaan!
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto