Dale Clarke kolmannen kerran Tapparaan

Dale ClarkeKanadalaispuolustaja Dale Clarke palaa Tapparan takalinjoille. 34-vuotias pakki on pelannut kirvesrinnoissa aiemmin kausilla 2003-04 ja 2006-07. Lisäksi Clarke on pelannut SM-liigaa Bluesissa ja HIFK:ssa yhteensä kuuden kauden ja pudotuspeleineen yli 300 ottelun ja 125 tehopisteen verran.

Viime kaudella Clarke edusti Bluesia runkosarjassa 36 ottelussa tehoin 3+8=11 ja pudotuspeleissä 14 ottelussa tehoin 1+1. Kuluvalla kaudella hän ei ole edustanut mitään joukkuetta.

Clarke liittyy Tapparan joukkueeseen loppuviikosta ja on mahdollisesti mukana jo viikonlopun otteluissa Jokereita vastaan.

 

Kommentit   

 
0 #114 henkeen ja vereen 18.01.2013 22:39
Lainaus kapriel:
Lainaus terästä:
Voishan sitä joskus ostaa kunnon pakinkin
Ei oikeen oo natsannut...Kankaanperän vois kans myydä tai kysyy ottasko joku ilman

Kankaanperän tasoista pakkia ei ole tässä liigassa,joka ainut päivä hän antaa itsestään kaiken ja siivoo maalinedutan mallikkaasti ja metsolalla on työrauha!


Puhut täyttä asiaa! Miehen +/- tilasto puhuu puolestaan
Lainaa
 
 
+1 #113 Puure 18.01.2013 12:21
Onse mukava että hankinta herättää tunteita. :)
Lainaa
 
 
-11 #112 Jussi79 18.01.2013 09:45
Lainaus kapriel:
Hyvä kun saatiin fosteriin tuon tason pakki!Tiedetään mitä saadaan ja keväällä ne pelit vasta ratkotaan ja mitalia odotellessa.Nyt ei muuta kun ulmer ja clarke kuntoon siis kovaan fyysiseen kuntoon,niin ne on keväällä tärkeitä miehiä!ei millään pahalla Halmetta kohtaan ihan ok peruspakki,mut tarvittiin hyvä yv pakki eli se mitä tarvittiin fosterin lähdön jälkeen!!!


Halme on kyllä sata kertaa parempi pakki kun Leimu ja Aalto yhteensä!
Lainaa
 
 
+11 #111 kapriel 18.01.2013 08:31
Lainaus terästä:
Voishan sitä joskus ostaa kunnon pakinkin
Ei oikeen oo natsannut...Kankaanperän vois kans myydä tai kysyy ottasko joku ilman

Kankaanperän tasoista pakkia ei ole tässä liigassa,joka ainut päivä hän antaa itsestään kaiken ja siivoo maalinedutan mallikkaasti ja metsolalla on työrauha!
Lainaa
 
 
+3 #110 kapriel 18.01.2013 08:24
Lainaus Jussi79:
Lainaus Tapparan miäs:
Lainaus terästä:
Voishan sitä joskus ostaa kunnon pakinkin
Ei oikeen oo natsannut...Kankaanperän vois kans myydä tai kysyy ottasko joku ilman

Luuletko sä oikeasti että Rautakorpi haluaa myydä Kankaanperän? Todennäköisesti liigan PARAS pakki omassa päässä. Ja marjana kakun päälle vielä loistava laukaus. Jos Kankaanperä myytäisin mää alkaisin itkemään.


Samoin!

minä myös!
Lainaa
 
 
+2 #109 kapriel 18.01.2013 08:23
Hyvä kun saatiin fosteriin tuon tason pakki!Tiedetään mitä saadaan ja keväällä ne pelit vasta ratkotaan ja mitalia odotellessa.Nyt ei muuta kun ulmer ja clarke kuntoon siis kovaan fyysiseen kuntoon,niin ne on keväällä tärkeitä miehiä!ei millään pahalla Halmetta kohtaan ihan ok peruspakki,mut tarvittiin hyvä yv pakki eli se mitä tarvittiin fosterin lähdön jälkeen!!!
Lainaa
 
 
+5 #108 kapriel 18.01.2013 08:15
Lainaus Jussi79:
Lainaus kongolainen:
eiks IPA:sta vois kaapata jonkun kans ku ne kerran jakelee pois pelaajia????


Eihän ipassa ole ketään ketä vois kelpuuttaa tapparaan! Eli Clarke hyvä hankinta parempi kun joku jonka olis voinut ipasta kaapata!

Samaa mieltä tossa eli kyllä Dale on tosi hyvä lisä joukkueeseen!!!
Lainaa
 
 
+3 #107 tapparanmies 18.01.2013 03:13
Lainaus Pekelius:
Toivottavasti ei vie Leimun paikkaa, mies ansaitsisi enemmän peliminuutteja. Mielestäni olisi hyvä ylivoima pakki, viivalla vahvaa pelaamista, sekä hienoja nousuja.
Rautakorpi on sellanen kahvakiekon valmentaja, mikä näkyy jäähy minuuteissa, Leimu on kiekollinen pakki, mitä ehdottomasti tarvitaan pudotuspeleissä.

justiinsa joo... on kova tarve miehelle kun aina saravo-leimu kaksikko heittää pakki-pakki tai muuten pitää kiekkoa saa ihan kädet ristissä toivoa ettei mene vastustajalle. Ei o tää kausi menny pojilla nappiin tähän asti toivottavasti kevättä kohti paranis ja näin se menee ei meil tääl o varmaa varaa pitääkkä 6 änäritason pakkia mutta ponettiaalia pojilla on
Lainaa
 
 
-8 #106 Tappara73 18.01.2013 00:45
Selkeä vahvistus alakertaan!
Tiistaina Porissa pakit ryssi oikein kunnolla (Kankaanperä*2 ja Saravo), todella ylimielistä puolustamista!
Lainaa
 
 
+3 #105 Jussi79 17.01.2013 23:55
Lainaus Terästä:
Kankaanperä olis ihan ok pakki ,kunhan pysyis pois boxista.En nyt kyllä muista 30vuoteen noin jäähyherkkää pakkia Tapparassa


Jäähyherkkä no niin on, mutta onpahan Ville Niemiselläkin niitä jäähyjä ja taitaapi olla että on tänä vuonna enemmän kun kankaanperällä mutta silti kummatkin pelaa mahtavaa kautta että ei ne jäähyt nyt aina sano mitään!
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto