Mika Noronen korvaa Pekka Tuokkolan Tapparassa

Mika NoronenTappara on tehnyt maalivahtikaupan Kuopion KalPan kanssa. Kirvesrinnoissa kakkosmaalivahdin rooliin jäänyt Pekka Tuokkola siirtyy loppukaudeksi KalPaan.

Tapparan uusi toinen maalivahti Juha Metsolan aisapariksi on kokenut Mika Noronen (kuva). 33-vuotias Tapparan oma kasvatti on torjunut SM-liigassa lähes 250 ottelua ja niiden lisäksi alla on kuusi kautta NHL:ssä Buffalo Sabresin ja Vancouver Canucksin joukkueissa sekä kolme kautta KHL:ssä. Kaksi viime kautta Noronen on edustanut SM-liigassa Rauman Lukkoa. Lisäksi hän on pelannut SM-liigaa Tapparan, HPK:n, JYPin ja HIFK:n väreissä.

Kirvesrinnoissa "Nortti" nähtiin viimeksi syksyllä 2010, kun hän toimi ottelukohtaisella sopimuksella joukkueen kakkosmaalivahtina Harri Säterin NHL-leirin aikana. Pelihommissa hän on Tappara-paidassa torjunut kolme kautta vuosina 1996-1999.

Noronen liittyy Tapparaan ja Tuokkola KalPaan heti keskiviikkona. Norosen Tappara-sopimus kattaa loppukauden pelit.

 

Kommentit   

 
+3 #41 Raptori 24.01.2013 16:31
33 on vielä nuori. Eiköhän se jaksa vielä ;-)tervetuloa!
Lainaa
 
 
0 #40 Elämänkevät. 24.01.2013 12:07
Voi elämänkevät tätä Tapparan loppuhetkent alkavaa sirkusta taas. oli niin hieanoa kattella jo alkukaudesta tätä toimivaa palettia, mutta ilmeisesti kaikki hyvä VOI (toivottavasti ei) loppua aikanaan. Terveiset Leinoselle ja kumppaneille sikariportaasee n. NÄITÄ LISÄÄ...
Lainaa
 
 
+3 #39 ***TAPPARA*** 24.01.2013 07:29
Todella hyvä veto! Ja nyt sanon,että Ulmer ja Clarke on kyllä vakuuttanut kentällä! ei kannata aina haukkua etukäteen! Tsemmppii sinne kalpaan.
Tervetuloo takas! Ilvestä vastaan Noronen 1+0 :D ;)
Lainaa
 
 
+6 #38 Leevi 24.01.2013 04:04
Mä kyllä luotin jo Tuokkolaan, en osaa sanoa Norosesta samanlaista uskoa. Hyvä molari varmasti kaikkien mielestä, mutta Tuokkola oli tavallaan päälläänseisova maalivahti alkukaudesta ja sit nuori molari aloittaa uskomattoman putken jota saa pelata niinkauan kuin kulkee tai sanoo et nyt ois huilin aika. Onko Noronen parempi kuin Tuokkola. En usko.
Lainaa
 
 
+7 #37 Nieminen#17 23.01.2013 23:59
Tervetuloa takas Nortti! Tuokkolalle onnea uuteen joukkueeseen.
Lainaa
 
 
+15 #36 25534021 23.01.2013 23:16
Tervettulooo kotiiiin norttiiii!!!(:
Lainaa
 
 
+8 #35 Juha 23.01.2013 21:57
Tässä ei puhunut muu kun RAHA.
Lainaa
 
 
-2 #34 58 23.01.2013 20:38
Pekka vaa hymyili ja hymyili ja pelleili. Kova ikävä tulee ;-(
pitääks ruveta kannattaa kalpaa?
Lainaa
 
 
+12 #33 hockeyfanfromfinland 23.01.2013 19:35
Lainaus Kone:
No niin. Nama hienot pelaaja siirrot saa jatkoa. Tahdataan kohti mitalli peleja ja vaihdetaan varma maalivahti (viela pahalle kilpailijalle) pelaamattomaan kysymys merkkiin. Katsotaan miten kay.

Tuokkola oli kaikkee muuta kun varma, jotenki sillä ei onnistunu homma, ei siinä mitää hyvä mokke mut tä oli kaikille osapuolille nappisiirto!
Lainaa
 
 
+3 #32 Porilainen 23.01.2013 18:09
No suunnilleen samanlainen hankinta kuin Timo Jutila. Nimi on kova, mutta kunto ei. Molemmay ovat pelanneet ties koska viimeeksi.
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto