Jarno Koskiranta Leijoniin

Jarno KoskirantaTapparan keskushyökkääjä Jarno Koskiranta on valittu Leijonien maajoukkueryhmään, joka osallistuu Ruotsissa pelattavaan European Hockey Tourin turnaukseen. Suomi kohtaa Venäjän ensin Pietarissa keskiviikkona 6.2., sitten Malmössä lauantaina 9.2. Tšekin ja sunnuntaina 10.2. Ruotsin.

Keväällä 2010 ensimmäisen A-maaottelunsa pelannut Koskiranta on edustanut Leijonia kaikkiaan 11 kertaa, viimeksi viime keväänä. Pistetili maajoukkueessa on vielä avaamatta.

SM-liigassa Koskiranta on tällä kaudella tehnyt toistaiseksi tehot 13+13=26.

 

Kommentit   

 
+2 #26 Pena K 29.01.2013 17:04
Syy siihen ettei Nemoo valita on se että kautta aikojen maajoukkuevalme ntajilla on tietty mielipide pelaajista ja se ei muutu pelas ne hyvin tai kuinka huonosti vaan. Veikkaan ettäne valitsis sinne ennemmin pikku kapasenkin ennen Nemoo koska Sami niin kiva mies että ei sen poikakaan voi huono olla.
Lainaa
 
 
+3 #25 mies12 29.01.2013 14:45
Käsittämätöntä että Vile ei päässy vieläkään....
Lainaa
 
 
+6 #24 naukkis 28.01.2013 22:03
Lainaus tappara forever:
Lainaus kongolainen:
Lainaus tappara forever:
hieno juttu. koskiranta on hyvä pelaaja. ihmettelen sitä miksei niemistä valita maajoukkueeseen? onnea koskirannalle!

... etkö leimua kaipaa maajoukkueeseen!?

kaipaan tottakai sehän on itsestään selvä asia!

asiaa, lappa jäähän ja nemon nimi lehtee!!
Lainaa
 
 
+7 #23 JoonaZz 28.01.2013 21:37
Onnee peleihin leijonat!
Lainaa
 
 
+5 #22 25534021 28.01.2013 20:59
Lainaus #38:
Hyvä Jarno! ♥ Onnee peleihin!

mutt siin on si se loukkaantumis riskii :( ja ei se olis kivaa ku jarno on kumminki hyvä pelaaja!!!
Lainaa
 
 
+9 #21 Ikuinene kirvesrinta 28.01.2013 20:57
Ihan hyvä päätös Tapparalta olla päästämättä Barkovia pelaamaan. Eipä taida löytyä tällä hetkellä ainakaan SM-Liigasta toista jolla on sama pelimäärä mikä häneltä löytyy, ja kun vielä tulostakin on tullut, eli se ei ole ollut mitään sunnuntailuiste lua siellä peleissä.
Lainaa
 
 
+7 #20 Viili 28.01.2013 19:27
Tsemiä Jarnolle vaikka itse toivonkin ettei kovinkaan montaa kirvesrintaa otettaisi näihin höntsyturnauksi in.

Mielummin pitäisin jätkät Tukka-jukan hellissä häppysissä, niin ei mene treenit sekaisin mj-pelien takia -> Kanadan maljahan tässä on tavoiteena. Tämän jälkeen Tapparan kakkoskenttä sitten MM-joukkueeseen .

No joo joku ruottalainen ei sinne sitten pääse, mutta pääpointti että Nemo ja Barkov MM-joukkueeseen .
Lainaa
 
 
-3 #19 ööÖöö 28.01.2013 18:48
Villen jalat taitaa olla siinä kunnossa, että ei ole "leijona" kunnossa.

Jarnolle onnea maajoukkueleiri lle mutta koskahan olis Metson paikka näyttää osaamisensa maajoukkueessa. Taitaa kuitenkin johtaa maalivahtipörss iä!
Lainaa
 
 
-6 #18 Peksille toinen 28.01.2013 17:56
Lainaus Raptori:
Hyvä jarno! Teekin kunnolla pisteitä. Sääli että metsola saa odottaa, no nautitaan vielä:-) Barkov odottaa myös kiltisti. Eiköhän vuoro tuu

Barkoviahan ei Tappara päästänyt, koska raskas kausi ja välillä tarvitsee lepoa, sama pätee Metsolaan, jota tuskin kyllä kysyttiin.

Ainiin, Makkosta olisin myös toivonut 1-2 kenttään.
Lainaa
 
 
+12 #17 #38 28.01.2013 17:42
Hyvä Jarno! ♥ Onnee peleihin!
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto