Ulmer vaihtuu Umiceviciin

Dragan UmicevicKanadalaishyökkääjä Jeff Ulmer ei jatka Tapparassa, mutta sen sijaan Tappara on tehnyt loppukauden sopimuksen 28-vuotiaan ruotsalaisen hyökkääjän Dragan Umicevicin kanssa (kuvassa). Tämä jättää Tapparalle mahdollisuuden täydentää joukkuettaan yhdellä pohjoisamerikkalaisella pelaajalla ennen tämän viikon torstaina umpeutuvaa siirtorajaa, mikäli sellainen katsotaan tarpeelliseksi.

Jeff Ulmer teki kuudessa Tappara-ottelussaan kaksi maalia ja syötti kolme. Maaleista toinen oli jatkoaikaosuma Ässien verkkoon. Lisäksi Ulmer teki ratkaisumaalin voittomaalikisassa Jokereita vastaan.

Uutena hyökkääjänä kirvesrintoihin liittyvä Dragan Umicevic on syntynyt entisessä Jugoslaviassa, mutta on Ruotsin kansalainen. Hän on pelannut Elitserienissä 10 kauden aikana yli 400 ottelua ja tehnyt 200 tehopistettä. Tällä kaudella hän edusti Ässiä yhdeksässä SM-liigaottelussa joulu-tammikuussa ja teki tehopisteet 1+5=6. Hän pelaa ensimmäisen ottelunsa Tappara-paidassa ensi torstaina, kun joukkue kohtaa SM-liigan kärkikamppailussa Hakametsässä Jokerit.

Otto Räty vuokralle Lukkoon

Tapparan sopimuspuolustaja Otto Räty pelaa loppukauden vuokralla Rauman Lukossa. Viime kaudella SM-liigassa debytoinyt Räty ei tällä kaudella ole ollut mukana yhdessääkään liigapelissä, vaan on pelannut Mestistä SaPKon ja LeKin joukkueissa.

 

Kommentit   

 
+5 #45 tappara forever 29.01.2013 12:36
Lainaus Esa J:
Lainaus tappara forever:
en ymmärrä tätä ollenkaan. ulmerhan pelasi hyvin. viime ottelussa ulmer teki 1+1. ulmer ratkaisi myös yhden voittomaali kilpailu voiton. jännä nähdä se, että onko umicevis vahvistus? ulmerin olisin halunnut jatkavan.


Jos oot yhtään pelejä seuraillu, nii ei tehot kerro aivan kaikkea. Koska Ulmerilla oli polvivaivoja, ei luistinkaan liikkunut aivan toivottuun tahtiin. Tällä kertaa valmmennusjohto päätti näin ja nyt on tilaa vielä mahdolliselle uudelle P-amerikkalaiselle vahvistukselle, jos valmennus sellaisen löytää. Itse ainakin olen todella tyytyväinen ja uskon, että tästä kaverista on vielä paljon iloa meille.

kiitos tiedosta!
Lainaa
 
 
+8 #44 Jurgen 29.01.2013 10:13
HÄR IFRÅN TVÄTTÄS DRAGAN!

Loistava uutinen, speed we need!
Lainaa
 
 
+11 #43 Esa J 29.01.2013 10:02
Lainaus tappara forever:
en ymmärrä tätä ollenkaan. ulmerhan pelasi hyvin. viime ottelussa ulmer teki 1+1. ulmer ratkaisi myös yhden voittomaali kilpailu voiton. jännä nähdä se, että onko umicevis vahvistus? ulmerin olisin halunnut jatkavan.


Jos oot yhtään pelejä seuraillu, nii ei tehot kerro aivan kaikkea. Koska Ulmerilla oli polvivaivoja, ei luistinkaan liikkunut aivan toivottuun tahtiin. Tällä kertaa valmmennusjohto päätti näin ja nyt on tilaa vielä mahdolliselle uudelle P-amerikkalaise lle vahvistukselle, jos valmennus sellaisen löytää. Itse ainakin olen todella tyytyväinen ja uskon, että tästä kaverista on vielä paljon iloa meille.
Lainaa
 
 
+3 #42 Harri 29.01.2013 08:05
Ei ole Tepsin maalitykkiin varaa, se on haihattelua. Valitettavasti. Todennäköisesti mitat täyttävää kanukkia ei enää löydy mistään, säästyypähän pelimerkkejä.

Umisevic on ihan hyvä vaihto, varsinkin jos Ulmerin polvet oli huonossa hapessa.

Tervetuloa Umisevic, kyllä täällä kultaa vuollaan.
Lainaa
 
 
+7 #41 themestos 29.01.2013 06:29
Pelashan Ulmer pisteiden valossa hyvin mut muuten olikin sit ongelmissa aika hidas ja vaikeuksissa puolustus suuntaan et mun mielestä hyvä vaihto ottaa Umicevic tilalle.Rädylle onnea rauman peleihin sinne vaan kehittyyn ja toivottavasti on mukana Tapparan joukkueessa ens kaudella,kaveri lla on potentiaalia tulla hyväks sm-liiga pakiks.
Lainaa
 
 
+5 #40 eronen jari 28.01.2013 23:56
Ettei vaan olis tulos Turust vielä joku vahvistus auttaan tuon mestaruuden hankkimisessa?? ??
Lainaa
 
 
+3 #39 Nieminen#17 28.01.2013 23:38
Thanks for everything Jeff!! Innolla odotan Umicevicin debyyttiä tapparassa! Welcome to Tappara and Tampere!
Lainaa
 
 
+5 #38 Topsu 28.01.2013 23:27
Hei, koittakaa ny tajuta se ,että Ullmer oli jo veteraanipelaaj a eikä kevät pelaaja , Umicivec on paljon parempi vaihtoehto ja kaiken olellista tässä kaupassa oli tuo, että saa vielä yhden paikan P-amerikkalaise lle pelaajalle ja se on huhujen mukaan Tps:n Brian Wilisie joka vaihdeetaisiin Makkoseen ja ehkä Anttilakin että näillä se mestaruus otetaan!
Lainaa
 
 
+12 #37 #9 28.01.2013 22:09
Todella mielenkiintoine n ja teknisesti erittäin taitava pelaaja. Mielestäni hyvä vaihto, koska Ulmer oli keskenkuntoinen ja toimi lähinnä käsijarruna Barkovin kentässä. Ja kyllä noi samat tehot olisi moni muukin tossa kentässä iskenyt. Sasha ja Nemo saavat kolmannen lenkin näyttämään paremmalta, kuin on.
Lainaa
 
 
+8 #36 Jebou 28.01.2013 21:30
Loistava hankinta Tapparalta. Samaa laatuluokkaa Connollyn kanssa, tosin Connolly tekee pisteitä enemmän. Umisevic korvaa tämän raatajan luonteella. Tehnyt Ruotsissa keskimäärin 50 ottelun kaudella yli 30 tehopistettä, joka on tasoltaan hiukan SM-liigaa tasokkaampi. Tässä on yksi valttikortti kevättä ajatellen! SM-kulta on meidän!
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto