Norjan maajoukkuemies Alexander Bonsaksen Tapparaan 24.11.2014

Alexander BonsaksenTappara on hankkinut riveihinsä norjalaisen 27-vuotiaan puolustajan Alexander Bonsaksenin. Bonsaksen (180/84) siirtyy kirvesrintoihin loppukauden kattavalla sopimuksella.

Kuudet MM-kisat ja kahdet olympialaiset pelannut pakki on alkukauden pelannut kotimaansa liigan Vålerenga IF:ssä, jossa teki kansallisessa sarjassa 21 ottelussa 2+7=9 ja Champions Hockey Leaguessa kuudessa ottelussa 2+1=3.

Uransa aikana Bonsaksen on pelannut kasvattajaseuransa Vålerengan lisäksi ruotsalaisissa MODOssa ja Röglessä.

Kommentit   

 
+2 #20 hei haloo 25.11.2014 09:19
eikö se nyt jo rupee näkymään et voittava sentteri tarvitaan, vielä sellainen joka osaa mm.maalinteon, green lekiin hakemaan vauhtia, kiinnostaa nykyään jäähyt enemmän ko maalit!
Lainaa
 
 
+3 #19 Äijävaan 24.11.2014 21:23
nyt on sellane tunne että kaveri tulee yllättämää :Dd kuitenkin maajoukkueen vakiomies niin ei voi olla huonokaan
Lainaa
 
 
+9 #18 tappara all stars 24.11.2014 20:27
Lainaus Tapparan miäs:
Vielä olis kuitenkin tarvetta hankkia yksi kärkiprofiilin sentteri ja Greenin vois laittaa hakemaan vauhtia Lekistä ainakin 2-3 ottelun ajan.

samaa mieltä!
Lainaa
 
 
+11 #17 Tortonki 19 24.11.2014 19:58
Mies tuli vuonolta, näyttäen "kirvesmieheltä ", norjalaispaitoi neen! Tervetuloo Tampereelle, Alexander!
Lainaa
 
 
+7 #16 Affa 24.11.2014 18:28
No olikos Mäntyä alkukauden Tapparassa mitenkään kummoinen? Alkaako Tuukkaa jo ikä painaa? Minä taas luulen, että tämä kaveri paikkaa tuukan jättämän paikan erinomaisesti.
Lainaa
 
 
+18 #15 Tapparan miäs 24.11.2014 14:04
Vielä olis kuitenkin tarvetta hankkia yksi kärkiprofiilin sentteri ja Greenin vois laittaa hakemaan vauhtia Lekistä ainakin 2-3 ottelun ajan.
Lainaa
 
 
+3 #14 Tapparan miäs 24.11.2014 14:02
Onko tämä nyt varmasti kaikinpuolin hyvä mies paikkaamaan Mäntylää? Kai se nyt sentään jotain kertoo että on pelannut kuudet MM ja kahdet Olympiakisat.
Lainaa
 
 
-9 #13 marko 24.11.2014 13:58
on se nyt kumma kun puolustajia tapparaan hankitaan vaikka selvästi näkyy et tapparalla on ongelmat hyökkäyksessä eikä puolustuksessa
Lainaa
 
 
+11 #12 K-Mikko 24.11.2014 13:24
Olen nähnyt äijän pelaavan MODO:ssa, erinomainen pelaaja. Ei ihan Mäntylän luokkaa mutta kai Suomen ja Norjan maajoukkuepakei ssa pitääkin olla pieni tasoero. Kovan luokan sentteri olisi vielä toivelistalla. Luotto joukkueeseen on kuitenkin kova, kyllä näillä pelaajilla ollaan mestarisuosikki .
Lainaa
 
 
+11 #11 Teme 24.11.2014 13:24
Tässäkö on Leinosen vastaus Mäntylän paikkaajaksi??! Alkaa pikkuhiljaa riittämään nämä arpakortit.. Toivotaan ja toivotaan että kaveri osaisi pitää edes mailaa oikeinpäin ja jopa hiukan luistella. Joo,kaveri on pelannut 6 mm-kisat sekä kahdesti olympialaisissa mutta ottakaa nyt hyvät ystävät mieleen että Norjan maajoukkueessa, jonka taso on siinä mestiksen luokkaa. Eiköhän se ole toi tehoton hyökkäyskalusto joka tarvii vahvistusta,mie luiten jostain muualta kuin Norjasta.
Lainaa
 

Lisää kommentti


Turvakoodi
Päivitä

asiakastilausuudet-nosto