Tavoita satojatuhansia kuluttajia Tapparan sosiaalisen median kautta
Tappara on Suomen seuratuimman urheilulajin seuratuimpia seuroja. Tappara näkyy ja kuuluu myös somessa. Tapparan digitaalisen mainonnan ratkaisuista saat lisätietoa omalta myyjältäsi.
Tapparan somekanavien (Instagram, Facebook, TikTok) sitoutuneisuusprosentti oli kaudella 2024–25 10,11 %. Tappara sitouttaa yleisönsä poikkeuksellisen tehokkaasti.
Tapparaa ja tapparalaisten arkea voi seurata useissa sosiaalisen median kanavissa. Yhteensä Tapparan virallisten tilien seuraajia on jo 225 000. Pyrimme aktiivisesti tuottamaan kuhunkin kanavaan sille luonteenomaista sisältöä. Sosiaalisen median osalta teemme mainosyhteistyötä harkitusti ja tuotteemme ovat räätälöitävissä kumppanin tavoitteita vastaavaksi.
Alta näet sosiaalisen median markkinointi vaihtoehtoja yrityksille. Lisätietoja saat Tapparan yritysmyynniltä.
Kokoonpano
•60 postausta per kanava runkosarjassa + playoffs
•Postaukset pelipäivisin
•Julkaistavaan somegrafiikkaan mahdollista lisätä kumppanin logo ja tekstiin maininta ”Kokoonpanon tarjoaa: ____”
Avausmaaliveikkaus
•60 postausta per kanava runkosarjassa + playoffs
•Postaukset pelipäivisin kokoonpanon julkaisun jälkeen
•Ohjataan veikkaamaan Tappara-sovelluksessa
•Julkaistavaan somegrafiikkaan mahdollista lisätä kumppanin logo ja tekstiin maininta, esim. “Osallistu Yrtyksen X avausmaaliveikkaukseen Tappara-sovelluksessa”
Lehdistötilaisuus
•60 postausta per kanava runkosarjassa + playoffs
•Postaukset pelipäivisin
•Postauksen ytimessä valmentajan sitaatti/kiteytys pelistä
•Julkaistavaan somegrafiikkaan mahdollista lisätä kumppanin logo ja tekstiin maininta, esim: ”Lehdistötilaisuuden tarjoaa ____”
Lopputulos
• Asiakkaan logo mukana jokaisessa julkaisussa + maininta “Tuloksen tarjoaa: ___”
•60 postausta per kanava runkosarjassa + playoffs
Viikon ottelut
•Postaus joka viikon maanantai kauden aikana + playoffs
•Asiakkaan logo mukana jokaisessa julkaisussa
•Myös maininta tekstissä mahdollinen
Alkulämmöt
•Julkaistaan videopostaus Instagram Stories -osioon kaikista kotipeleistä, 30 + playoffs
•Sisältönä fiilisklippejä alkulämmöiltä
•Asiakkaan logo mukana jokaisessa julkaisussa
•Somepostauksia on jokaisessa kotipelissä alkulämmöiltä 1-4kpl. Kotiotteluita pelataan kauden aikana vähintään 30kpl + Playoffs, riippuen menestyksestä
Nollapelipostaus
•Kuvallinen postaus kanavissa Instagram, X, Facebook, Threads
•Postaus aina kun Tapparan maalivahti pelaa nollapelin
•Kumppanin logo grafiikassa ja tekstiin mukaan maininta “Nollapelin tarjoaa: Kumppani X”
Otteluennakko
•Otteluennakko julkaistaan otteluiden yhteydessä Tapparan nettisivuilla (Otteluennakon tarjoaa Kumppani X”)
•Kuvallinen “Lue Kumppanin X tarjoama otteluennakko” -postaus kanavissa Instagram (tarina), X, Facebook, Threads
•60 postausta per kanava runkosarjassa + playoffs
•Ohjataan lukemaan Tapparan nettisivuilta
•Julkaistavaan somegrafiikkaan mahdollista lisätä kumppanin logo
Otteluraportti
•Otteluraportti julkaistaan otteluiden yhteydessä Tapparan nettisivuilla (Otteluennakon tarjoaa Kumppani X”)•Kuvallinen “Lue Kumppanin X tarjoama otteluraportti” -postaus kanavissa Instagram (tarina), X, Facebook, Threads
•60 postausta per kanava runkosarjassa + playoffs
•Ohjataan lukemaan Tapparan nettisivuilta
•Julkaistavaan somegrafiikkaan mahdollista lisätä kumppanin logo
Move of the match -pelin huippusuoritus
•Julkaisu kanavissa Instagram, Facebook, TikTok
•Postaus kotiotteluista, vähintään 30 postausta per kausi + playoffs
•Postaukset lähtökohtaisesti seuraavana päivänä
•Video suorituksesta ja kumppanilogo joko videon alkuun, loppuun tai vesileimana
Sisältö/brändiaktivointi -paketit
•Kenelle: Sopii asiakkaalle, joka haluaa “enemmän kuin näkyvyyttä” = sisältömarkkinointia yhdessä Tapparan brändin kanssa = asiakkaalla mielessä joku tavoite näkyvyyden lisäksi
•Video-/kuvasisältö. Sisällön suunnittelu yhteistyössä Tapparan markkinoinnin ja asiakkaan kanssa, asiakkaan tavoitteen pohjalta
•Lukumäärä etukäteen, hinta riippuu lukumäärästä ja sisällöstä
= tuotantokustannuksista. (Esim. Asiakas haluaa videosisällön à sovitaan montako videota: 1 tai useampi erillinen tai kokonainen videosarja)
•Tavoite ja sisällöt voivat vaihdella, sisältö suunnitellaan Tapparan kanaviin sopivaksi
•Kysy myös mahdollisuutta toteuttaa mainovideo kumppanin omaan someen hyödyntäen Tapparan brändiä
Tapparan uutiskirje on mielenkiintoista postia
Tappara uutiskirjeen tilaajat saavat viestin keskimäärin kerran viikossa, vaihtuvalla teemalla. Koska sisältömme on kiinnostavaa, avataan uutiskirjeet huomattavasti keskimääräistä useammin. Tapparan uutiskirje soveltuukin hyvin esim kampanjamainontaan, jota uutiskirjeisiin otetaan rajallisesti mukaan siten, että Tapparan uutisisältö säilyy pääasiana.
Yritysmyyjämme palvelevat sinua kaikissa kumppanuus-asioissa sekä aitio- ja VIP-tilauksissa.